maandag 25 juni 2012

SUNSHINE AWARD



Ik werd vrijdag blij verrast met een lief berichtje van Mevrouw Williams! Ik heb van haar een sunshine award gekregen! Wow, wat aardig en wat leuk. Dank je wel!!!








Er zijn een paar regels verbonden aan de award:


·         bedank degene(n) van wie je de award heb gekregen


·         geef antwoord op de 10 vragen


·         nonimeer 10 nieuwe blogs en laat ze weten dat ze de award hebben gekregen






10 vragen:


1.    Wat is je favoriete dier?


Wij hebben een hond (blindengeleidehond voor mijn lief), twee cavia’s en een konijn en een poes. Ik denk dat ik kies voor katachtigen: een poes voor thuis, en een tijger in the wild!




2.    Wat is je favoriete getal


8, altijd al een mooi getal gevonden. Het is een even getal, ik vind het een evenwichtig getal. En op z’n kant is het een lemniscaat en daarmee symbool van oneindigheid …




3.    Wat is je favoriete non-alcoholische drank?


Een groot deel van de dag latte macchiato, aan het einde van de middag over op cola (light) en ’s avonds afronden met thee.




4.    Facebook of twitter?


Facebook is voor het onderhouden van langer bestaande contacten. Van op de hoogte blijven hoe het gaat met de mensen die ik al langer ken en waar ik op gesteld ben.


Twitter is voor het opdoen van nieuwe contacten. Voor inspiratie krijgen. Voor leuke gesprekken. Voor even iets van me afschrijven. Voor … helaas heb ik er de laatste tijd veel te weinig tijd voor.




5.    Wat is je passie?


Passie, passie, pfff, moeilijk groot woord …


Ik denk dat haken wel een behoorlijke passie is, het is niet goed voor mijn humeur als ik dat een poosje niet kan doen. Maar mijn zumba-uurtje één- tot tweemaal per week stel ik ook erg op prijs …




6.    Krijgen of geven?


Hoe leuk het ook is om cadeautjes te krijgen, ik vind iemand iets geven nog leuker!




7.    Wat is je favoriete patroon?


Het leukste vind ik om van een heleboel kleine dingen iets groots te maken. Ik ben daarom gek op granny squares in allerlei varianten.


De laatste tijd ben ik ook erg gecharmeerd van de patronen van Stacey Trock (Fresh Stitches




8.    Wat is je favoriete dag van de week?


Zaterdag: zumba, vrij, geen verplichtingen, tijd voor onszelf.




9.    Wat is je favoriete bloem?


Pioenrozen




10.  Wat is je favoriete land?


Ik ben wel erg van de mediterrane landen: Spanje, Italië, Griekenland.


Maar Frankrijk vind ik ook een geweldig vakantieland. Elke ochtend naar de bakker voor verse croissants, broodjes en macarons ...






10 blogs …


Eh nee, het spijt me, die uitdaging ga ik niet aan.


Ik zie de sunshine award de afgelopen weken veel voorbij komen. Ik heb al verschillende voor mij nieuwe blogs opgedaan, maar er ook veel voorbij zien komen die ik al volg en die voor mij in aanmerking zouden komen. Of ik ga een enorme speurtocht doen naar tien nieuwe, of ik heb aan tien veel te weinig en ik val in herhaling.


Daarom wil ik hier, zonder namen te noemen (want niets is zo vervelend om iemand te vergeten), mijn twittervriendinnen in het zonnetje zetten! Mijn twittervriendinnen met wie ik sinds afgelopen zomer geregeld swap en met wie ik in de grannykringen iedere maand granny’s uitwissel. Jullie weten wel dat ik jullie bedoel, toch?



En nu gewoon weer sterren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten